طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق به‌منظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست

سیده ساحل مرتضوی شالی؛ مهدی دستجردی کاظمی؛ آمنه عالی

دوره 5، شماره 17 ، مهر 1401، ، صفحه 63-84

https://doi.org/10.22054/jti.2023.71970.1360

چکیده
  کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست دارای مشکلات متعددی ازجمله مشکلات ارتباطی به‌ویژه مشکلات زبانی و ضعف واژگان هستند و نمایش خلاق با داشتن پیشینه‌ی مناسب در‌ زمینه‌ی توسعه‌ی توانایی‌های ارتباطی می‌تواند در بهبود این مشکلات مؤثر باشد. لذا پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق به‌منظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان ...  بیشتر